Mijn eerste reis - Reisverslagen van Stijn - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Stijn - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

Stijn

Hallo allemaal! Ik ben een 22 jarige ALO student uit Groningen. Ik reis graag (als ik er geld voor heb) en hou ervan om ervaringen op te doen in het buitenland. Binnenkort vertrek ik voor 8 weken naar Litouwen om een afstudeeronderzoek te doen bij de Sabonis Basketball Academy. Eén van de beste jeugdopleidingen voor basketbal in Europa. Oh ja, ik hou van basketbal. De rest lees je wel in mijn verhalen!

Actief sinds 31 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 4411

Voorgaande reizen:

31 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

16 Februari 2014 - 11 April 2014

Litouwen basketbal onderzoek

Landen bezocht: