Nog twee weken! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Stijn - WaarBenJij.nu Nog twee weken! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Stijn - WaarBenJij.nu

Nog twee weken!

Door: Stijn

Blijf op de hoogte en volg Stijn

31 Januari 2014 | Nederland, Groningen

Nog twee weken en dan is het zover: ik mag naar Litouwen! In zal per één a twee weken een verslag schrijven over mijn belevingen. Feedback is altijd welkom!

Ondanks dat ik over twee weken al ga kan ik me er nog niet helemaal op instellen. Sterker nog, ik heb een heleboel andere zaken aan mijn hoofd. Over anderhalve week moet ik mijn specialisatie afgerond hebben zodat ik zonder achterstanden naar Litouwen kan. Helaas betekend dit dat ik uren en uren doorbreng op de Hanzehogeschool achter een computerscherm.

Dus ben ik nog aan het ploeteren op een "training agreement" voor Litouwen waarin ik tot in detail moet beschrijven wat ik wil doen, leren en hoe ik de planning voor me zie.
Verder ben ik verslagen aan het typen, toetsingen aan het voorbereiden, stagebezoeken aan het doen, BT3 cursus aan het volgen, een uitwisseling aan het voorbereiden, evaluaties aan het doen, training aan het geven, zelf aan het trainen en doe ik verwoede pogingen mijn sociale leven ook nog op iets te laten lijken.. Uiteraard allemaal met zijn eigen pieken en dalen.

Als rode draad door deze drukke tijd loopt ook nog het onderzoek dat ik doe bij RTC Noord. Een prachtig onderzoek over een aantal zaken bij het RTC, die ik later ook in Litouwen ga onderzoeken en na terugkomst met elkaar ga vergelijken. Met een beetje geluk komen daar mooie dingen uit voor het basketbal in Noord Nederland!

Genoeg voor nu! Op naar het weekend met een wedstrijd, verjaardag van mijn moeder en een bezoek aan de zondagochtend schottraining van het RTC.

Goed weekend allemaal! Of om alvast maar op mijn Litouws te oefenen 'viso gero'!

Stijn

Hallo allemaal! Ik ben een 22 jarige ALO student uit Groningen. Ik reis graag (als ik er geld voor heb) en hou ervan om ervaringen op te doen in het buitenland. Binnenkort vertrek ik voor 8 weken naar Litouwen om een afstudeeronderzoek te doen bij de Sabonis Basketball Academy. Eén van de beste jeugdopleidingen voor basketbal in Europa. Oh ja, ik hou van basketbal. De rest lees je wel in mijn verhalen!

Actief sinds 31 Jan. 2014